Producenci

HP Polisa serwisowa 3y NBD LJ Pro M404 M405 M304 M305 SVC UB9T8E

Dostępność: magazyn logistyczny
Cena: 320,00 zł 320.00
Cena netto: 260,16 zł
ilość szt.
Zyskujesz 30 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Kod produktu: 70696

Opis

Polisa gwarancyjna HP - 3 lata.  Naprawa realizowana w miejscu instalacji. Reakcja autoryzowanego serwisu HP na zgłoszenie następuje w następnym dniu roboczym.

zgodny z: LaserJet Pro M404dn, LaserJet Pro M404dw, LaserJet Pro M404n, LaserJet Pro M304a

 

Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktó w objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktó w po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.

Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia. 

Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpó źniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z określonym w wykupionej usłudze.

Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia programó w samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych błędó w według wskazó wek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem nie może być rozwiązany zdalnie. 

Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia 
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia

Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP). 
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego 
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu. 
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu

Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta 
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego 
Serwis z czasem naprawy w ciągu następUmowa serwisowa HP Care Pack dla produktó w objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktó w po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.

Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia. 

Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpó źniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z określonym w wykupionej usłudze.

Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia programó w samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych błędó w według wskazó wek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem nie może być rozwiązany zdalnie. 

Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia 
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia

Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP). 
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego 
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu. 
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu

Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta 
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego 
Serwis z czasem naprawy w ciągu następnego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony