

Poniżej znajdują się procedury napraw gwarancyjnych produktów, w przypadku uszkodzenia lub nieprawidłowego działania prosimy o kontakt bezpośrednio według poniższych informacji:
Serwisy gwarancyjne
Bixolon
Serwis gwarancyjny produktów świadczy:
M2T Sp. z o.o. Sp. k.,
Nickel Technology Park Poznan,
Krzemowa 1, 62-002 Suchy Las
Tel: +48 666 034 339
Brother
Sprzęt należy dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem kuriera do Centrum Serwisowego:
BLASC ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
W przypadku korzystania z kuriera UPS prosimy pamiętać o podaniu numeru klienta
UPS - 0RF739 (rodzaj przesyłki STANDARD) pod nr 22/534 00 00 oraz zapakowaniu sprzętu w
oryginalne lub ochronne opakowanie, wraz z właściwymi wypełniaczami. W celu ubezpieczenia
sprzętu w czasie transportu na liście przewozowym należy określić wartość przesyłki.
W przypadku wysłania sprzętu za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS koszty transportu sprzętu
gwarancyjnego i pogwarancyjnego do i z Centrum Serwisowego pokrywa firma BLASC tylko i
wyłącznie w przypadku przesyłki STANDARD.
Więcej informacji na stronie www.blasc.pl.
Canon
Wsparcie techniczne firmy Canon - nr. tel. 22 583 43 07
(sugerowany pierwszy kontakt w przypadku problemów ze sprzętem na gwarancji)
Procedura wysyłki:
- Kurier: UPS (nr. tel. 22 534-00-00);
- Wysyłka na koszt: Odbiorcy (Fisk-Komp);
- Rodzaj przesyłki: Standard;
- Nr. klienta Fis-Komp: 0V10F7;
- Adres wysyłki: Autoryzowany Serwis Canon F.H.U. FIS-KOMP, Ul. Wolska 84/86 , 01-141 Warszawa
Aktualne instrukcje do urządzeń Canon: https://oip.manual.canon/portal-eu-af-me-ru/frame_htmls/home.html
Epson
Pomoc techniczna i reklamacje w firmie Epson, obsługiwane są poprzez stronę https://www.epson.pl/support. Znajdą tam Państwo wyszukiwarkę najbliższego serwisu firmy Epson, oraz informacje o swojej gwarancji. Z konsultantem można skontaktować się poprzez numer +48222953725.
Hewlett-Packard
(wsparcie techniczne oraz zgłoszenie reklamacji)
tel. 022 566 60 00
Konica-Minolta
W celu złożenia reklamacji lub uzyskania pomocy technicznej, proszę dzwonić pod numer 801 60 60 72 lub 222 66 77 66 i wykonywać polecenia konsultanta.
Kyocera
W celu złożenia reklamacji lub uzyskania pomocy technicznej, proszę dzwonić pod numer 22 836 66 66 i wykonywać polecenia konsultanta. Zgłoszenia można również dokonać za pomocą e-maila. Na adres serwis@arcus.pl trzeba wysłać: opis usterki, skany dowodu zakupu i wypełnionej karty gwarancyjnej. Po przyjęciu zgłoszenia, otrzymają Państwo odpowiedź wraz z informacją o sposobie realizacji naprawy gwarancyjnej.
Lexmark
W celu złożenia reklamacji lub uzyskania pomocy technicznej, proszę dzwonić pod numer 801 889 788 lub 12 290 14 05 i wykonywać polecenia konsultanta.
OKI
Warunkiem koniecznym rozpoczęcia procesu reklamacyjnego jest zgłoszenie problemu na infolinię techniczną OKI (tel. 800 12 00 66). Jeżeli po wstępnej akceptacji zgłoszenia konsultant infolinii technicznej przekazał produkt do reklamacji drogą handlową, prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na stronie OKI.
Wypełniony formularz należy wysłać na adres e-mail: serwis@sklepoki.com.pl
Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia przez naszego firmy OKI,
trzeba wysłać reklamowany towaru na adres:
ABM MULTIMEDIA
- Bodycha 51
02-495 Warszawa
Ricoh
Przed skierowaniem sprzętu do naprawy Gwarancyjnej, Ricoh Polska Sp z o.o. zaleca skorzystanie z telefonicznej linii wsparcia technicznego:
0 801 822 802
Xerox
W celu złożenia reklamacji lub uzyskania pomocy technicznej, proszę dzwonić pod numer (22) 878 78 78 i wykonywać polecenia konsultanta.
Ewentualnie można skontaktować się z Autoryzowanym Partnerem - eo Networks według poniższej informacji:
W przypadku problemów z działaniem urządzenia prosimy o wysłanie zgłoszenia serwisowego na adres e-mail serwis@eo.pl lub kontakt telefoniczny z Call Center eo Networks S.A. na nr +48 (22) 376 69 69. Istnieje również możliwość przesłania zgłoszenia serwisowego faxem na nr +48 (22) 375 09 80
Reklamacja materiałów eksploatacyjnych Xerox
Informujemy, iż w celu zarejestrowania zgłoszenia reklamacyjnego niezbędne jest przesłanie na wskazany wyżej adres email:
- dowodu zakupu urządzenia
- numeru seryjnego urządzenia, w którym zamontowany został reklamowany materiał
- dokładnego opisu zgłaszanego problemu
- informacji o adresie na jaki po weryfikacji reklamacji Xerox Polska Sp. z o.o. odeśle Państwu nowy produkt lub reklamowany w przypadku odrzucenia reklamacji
Przed przesłaniem zgłoszenia prosimy o zweryfikowanie czy reklamowany materiał spełnia warunki opisane w karcie gwarancyjnej tj. czy został zakupiony w ciągu ostatnich 180 dni oraz czy jego zużycie nie przekroczyło 50% zakładanej przez producenta wydajności.
Zebra
Firma Zebra oferuje usługi naprawcze dotyczące produktów na gwarancji, objęte umową usługową lub za każdorazową opłatą. Żądanie naprawy można zgłosić poprzez stronę internetową: https://www.zebra.com/pl/pl/support-downloads/request-repair.html
Olivetti
W celu złożenia reklamacji lub uzyskania pomocy technicznej, proszę dzwonić pod numer (22) 497 99 79 i wykonywać polecenia konsultanta.
DYMO
W celu złożenia reklamacji lub uzyskania pomocy technicznej, proszę dzwonić pod numer +48 505 098 062 i wykonywać polecenia konsultanta.